Απόκτηση Ψηφιακής Υπογραφής με νέα ΑΠΕΔ

Ψηφιακή Υπογραφή

Η Ψηφιακή Υπογραφή αποτελεί μια προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή και διασφαλίζει την ταυτότητα του υπογράφοντος.

Χρησιμοποιείται για την απόδειξη της γνησιότητας ενός ψηφιακού εγγράφου ή μηνύματος. Πιστοποιεί επίσης οτι το έγγραφο δεν έχει δεχθεί καμμία αλλαγή.

 

17 Ιανουαρίου 2022 – Ενημέρωση από aped.gov.gr

“…οι ψηφιακές υπογραφές οι οποίες έχουν εκδοθεί μέχρι την 17η Ιανουαρίου 2022 και λήγουν μέχρι την 30η /4/2022 θα λήξουν χωρίς να γίνει ενέργεια από τον χρήστη αυτόματα βάσει της ημερομηνίας λήξης τους.

Εάν τα Ψηφιακά Πιστοποιητικά σας λήγουν μετά την 30η/4/2022 τότε θα λάβετε ενημέρωση μέσω προσωποποιημένου ηλεκτρονικού μηνύματος ότι μέχρι κάποια ημερομηνία θα πρέπει να ανακαλέσετε το ψηφιακό πιστοποιητικό σας . Ο χρόνος που θα έχετε για την ανάκληση του πιστοποιητικού σας θα είναι τουλάχιστον 15 ημέρες. Αν δεν ενεργήσετε εσείς τότε η Αρχή Πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ) θα προβεί σε ανάκληση. Η διαδικασία αυτή θα ξεκινήσει από 20 Ιανουαρίου 2022  και θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τις 30/4 για όλα τα ψηφιακά πιστοποιητικά της παλαιάς ΑΠΕΔ. Με τον τρόπο αυτό  όλες οι υπογραφές που έχουν εκδοθεί  θα  έχουν ανακληθεί μέχρι τις 30/4.”

Διαδικασία απόκτησης Ψηφιακής Υπογραφής

Κατάλληλη για Διαγωνισμούς Δημοσίου.

Κατάλληλη για Μηχανικούς (e-Άδειες) – Δικηγόρους – Συμβολαιογράφους

 

  • Κόστος αγοράς συσκευής USB TOKEN* Oberthur ή Safenet 60 € (2 έτη εγγύηση συσκευής)
  • Κόστος υπηρεσίας απομακρυσμένης εγκατάστασης πιστοποιητικών στο USB Token και εγκατάστασης στον υπολογιστή σας 30 € (προαιρετικά) – περιλαμβάνει Δωρεάν τεχνική υποστήριξη για 1 έτος.

* ανάλογα με τη διαθεσιμότητα

  • Τα πιστοποιητικά ισχύουν για 3 έτη.
  • Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%
  • Για μετάβαση στο χώρο του πελάτη εντός Αττικής υπάρχει επιβάρυνση 20€

Ενεργοποίηση και εγκατάσταση στο χώρο σας την επόμενη εργάσιμη για την Αττική.

Η εγκατάσταση και ενεργοποίηση για πελάτες εκτός Αττικής γίνεται με χρήση απομακρυσμένης πρόσβασης – Anydesk και το Token θα το παραλάβετε με Courier (τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη).

 

Τηλέφωνο Παραγγελιών : 210 6028040

 

 

  • Η ΑΔΔΥ USB Token της Safenet 5110cc (MD940) είναι απόλυτα συμβατή και λειτουργεί σωστά και σύμφωνα με την νέα υποδομή δημοσίου κλειδιού του Ερμή. Υποστηρίζεται από εγκεκριμένο πιστοποιητικό το οποίο χορηγήθηκε από εγκεκριμένο πάροχο υπηρεσιών πιστοποίησης. Λειτουργεί  σε περιβάλλον Windows 11, 10 και Mac OS 11, 12.
  • Η ΑΔΔΥ USB Token της Oberthur Cosmo v8.1 είναι απόλυτα συμβατή και λειτουργεί σωστά και σύμφωνα με την νέα υποδομή δημοσίου κλειδιού του Ερμή. Υποστηρίζεται από εγκεκριμένο πιστοποιητικό το οποίο χορηγήθηκε από εγκεκριμένο πάροχο υπηρεσιών πιστοποίησης. Λειτουργεί  σε περιβάλλον Windows 11, 10 και Mac OS 11, 12.

Δείτε παρακάτω τα βήματα για την έκδοση ψηφιακής υπογραφής.

Oberthur cosmo v.8.1

Ο ενδιαφερόμενος μεταβαίνει στο www.gov.gr στην αίτηση – υπεύθυνη δήλωση (ΥΔ) για έκδοση ΨΠ και τη δημιουργεί.

Η ΥΔ έχει τυποποιημένο κείμενο. Ο χρήστης την επιλέγει και αυθεντικοποιείται με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
    • Κατά την πρώτη είσοδο σε υπηρεσίες gov.gr μόνο, ο χρήστης θα χρησιμοποιήσει τους προσωπικούς κωδικούς web banking σε Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank, Παγκρήτια Τράπεζα, Τράπεζα Ηπείρου, Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας ή Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας για την επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου. Σε κάθε επόμενη είσοδο σε υπηρεσία του gov.gr απαιτούνται μόνο οι κωδικοί Taxisnet.
    • Εναλλακτικά, πριν την πρώτη είσοδο, θα πρέπει να έχει εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) ώστε να επιβεβαιωθεί ο αριθμός κινητού τηλεφώνου. Σε κάθε επόμενη είσοδο σε υπηρεσία του gov.gr απαιτούνται μόνο οι κωδικοί Taxisnet.
  2. Με τoυς προσωπικούς κωδικούς web banking σε μία από τις παραπάνω τράπεζες.

Στη συνέχεια, ο χρήστης λαμβάνει κωδικούς επιβεβαίωσης με SMS στο κινητό και προχωράει στη δημιουργία της ΥΔ.

Η ΥΔ που δημιουργείται έχει ένα μοναδικό κωδικάριθμο, τον οποίο κρατάμε για να χρησιμοποιήσουμε στο επόμενο βήμα.

Ο ενδιαφερόμενος εκτελεί τα παρακάτω:

  • Συνδέεται στην εφαρμογή https://services.aped.gov.gr/apedcitizen/login με τα διαπιστευτήρια του Taxisnet.
  • Υποβάλλει αίτημα έκδοσης ΨΠ.
    • Τα βασικά πεδία είναι προσυμπληρωμένα (ανάκτηση από το web service της ΑΑΔΕ).
    • Συμπληρώνει προαιρετικά στοιχεία επικοινωνίας: ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), διεύθυνση κατοικίας.
    • Συμπληρώνει τον κωδικάριθμο της αίτησης-ΥΔ του gov.gr.
    • Επιλέγει υποβολή του αιτήματος.
    • Γίνεται αυτόματα έλεγχος στα βασικά πεδία (όνομα, επώνυμο, ΑΦΜ) ανάμεσα σε ανακτηθέντα στοιχεία ΑΑΔΕ και αίτηση gov.gr.
    • Τα στοιχεία εμφανίζονται στον ενδιαφερόμενο και καλείται να επιβεβαιώσει ότι έχει διαβάσει τους όρους χρήσης.
    • Υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση.

Παρατήρηση: Σε περίπτωση που υπάρχει ενεργό πιστοποιητικό από την παλιά υποδομή της ΑΠΕΔ, ο ενδιαφερόμενος πρέπει πρώτα να ακυρώσει το παλιό από www.ermis.gov.gr -> σύνδεση -> Πίνακας Ελέγχου -> Διαχείριση Προσωπικών Ψηφιακών Πιστοποιητικών, εφόσον γνωρίζει τον οκταψήφιο κωδικό έκδοσης/ ανάκλησης που είχε δημιουργηθεί κατά την έκδοση του παλιού πιστοποιητικού. Εναλλακτικά, θα πρέπει να συμπληρώσει μία Αίτηση Ανάκλησης του παλιού Ψηφιακού Πιστοποιητικού και να μεταβεί σε ένα ΚΕΠ.

  • Ο ενδιαφερόμενος μεταβαίνει σε οποιοδήποτε Εντεταλμένο Γραφείο -ΚΕΠ (ΕΓ) για να γίνει η φυσική ταυτοποίηση, έχοντας μαζί του το ταυτοποιητικό έγγραφο που έχει δηλώσει στην ηλεκτρονική αίτηση στο gov.gr.
  • Ο υπάλληλος ταυτοποιεί τον ενδιαφερόμενο και επιβεβαιώνει την ορθότητα των στοιχείων της ΥΔ του gov.gr. Ελέγχει την ταύτιση των στοιχείων ανάμεσα στην ΥΔ και την αίτηση της ΑΠΕΔ. Αν δεν υπάρχει ταύτιση θα ακυρώνεται το αίτημα.
  • Ο υπάλληλος διορθώνει, αν απαιτείται, τα πεδία που μπορεί να επεξεργαστεί [ονοματεπώνυμο (λατινικά), διεύθυνση, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email)]. Η λατινική γραφή του ονοματεπωνύμου θα είναι ίδια με αυτή που αναφέρεται στο ταυτοποιητικό έγγραφο.
  • Το αναγνωριστικό του ταυτοποιητικού εγγράφου (ταυτότητα ή διαβατήριο) εισάγεται αυτόματα από την αίτηση gov.gr. Το ταυτοποιητικό έγγραφο πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό που έχει εισάγει στην αίτηση gov.gr ο ενδιαφερόμενος και είναι είτε ταυτότητα (αστυνομική ή στρατιωτική), είτε διαβατήριο.
  • Ο υπάλληλος του ΕΓ ολοκληρώνει την ταυτοποίηση και καταχώρηση του αιτήματος («Ολοκλήρωση ενεργειών»). Αυτόματα αποστέλλεται μήνυμα (SMS) στο κινητό του ενδιαφερόμενου που ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η φυσική ταυτοποίηση.
  • Στο portal, στην οθόνη διαχείρισης ΨΠ του ενδιαφερόμενου, θα αναγράφεται ότι έχει γίνει η ταυτοποίηση από Εντεταλμένο Γραφείο καθώς και ο μοναδικός αναγνωριστικός αριθμός.
  • Η αίτηση προωθείται αυτόματα στην Αρχή Εγγραφής όπου ολοκληρώνεται η έγκριση της αίτησης του ενδιαφερόμενου μέσα σε διάστημα έως 30 ημερών

    Μάθετε πως να υπογράφετε αρχεία pdf με χρήση του Acrobat Reader DC.Συμπληρώστε το email για να λάβετε το αρχείο

    Μοναδικές Προσφορές σε Υπολογιστές και Περιφερειακά